Anna på besök från London!

Tjenatjena!

I dag är Anna på besök här i sweden för att träffa oss här på jfstationens redaktion!
Hon kom här med tåget vid tolvtiden i förmiddags för att besegra min säng!
Vi har spelat in ett litet litet videoklipp när hon anländer här utanför mitt fönster, så de kommer
jag att lägga upp här nedan.
Vi tog oss en tripp ut till ammenäs för att mata sköldis i vanlig ordning, sen begav vi oss ut till torp.
Vi hälsade även på hemma hos Ann och Jörgen för att vi ville se dom små kattungarna samt Liam!
Sedan fick vi åka upp till Kjell och mamma för att äde lite körv osv. Himla god måltid får jag säga men blev
på tok för mätt!!
Nu kom Frida här sväng så vi ska ner till Staden här en sväng!
Sen kommer sansiegirl också och då ska vi mysa SÖÖÖÖNDER! heh he eh ehe ehee eh e


Här har ni då klippet på Annsi! :)



Ha en bra dag allesammens / Jenta på Jfstationen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0