Från UA till JKPG, akta dig för tjuvar som står brevé

Men vet aldrig vad som lurar bakom nästa hörn. Ett ordspråk jag har lärt mig av en som heter Björn.

Nog om otrevligheter..

Igår anlände jag till JKPG för att träffa mitt löv samt för att gå på en jobbintervju. Det gick väl skapligt bra får jag hoppas och denna vecka ska jag avverka ytterligare en eller två intervjuer till =) Det vankas jobb för Frittan, det känns så gött i hela frissan..

Imorgon kommer Kevin hit så ska vi jobba torsdag-fredag, ska bli kul att träffa den lilla kinesfjollan igen..

DOCK kommer inte min bäste vän, vilket känns jäääätttetråkigt samt frustrerande!!!! Kom hit va fasiken Jenta.. I MISS UUU!!!!

Här kommer en bild på oss nu i detta nuläge..



Jacob är bad, jag ser ut som blä

Nu ska vi kolla "knocked up" pa smallen, för mina svenne väninnor!!

Miss u UA, love u

/ Frittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0