Jf stationen förstörde mitt liv!!!!!!!!!!!!!! :-( eller snarare den onda lilla ungen!



Nu ska jag berätta om en liten händelse som skedde idag. Min dag startade som vanligt, min manager ringer och väcker mig och berättar hur min dag skall se ut. Schemat var som följande:

09:00 - Ansiktsbad med urin

09:30 - Putsa ollonett med ett sämsskinn för högsta blänk

10:00 - äta mat

10:01 - spy

10:15 - limmo hämtar mig och kör mig till jeau fa lues


10:30 - sparka limmochaffisen pga bilkö

11:00 - kliv ur limmon

11:02 - beträd jeau fa lues gata och börja shoppa

18:15 - ät mat

18:14 - spy

18:30 - lämna blod

19:00 - anlita ny limmochaffis

19:30 - Du blir hemkörd i den nya limmon

20:00 - Se på en läskig film

23:00- Facebook

23:30 - Skönhetssömn på en bädd av rabarberblad och zigenarhår

De som jag var med om var att när jag skulle måndagsshoppa lite loppor till min loppcirkus så kommer det en liten fräck fan fram till mig. Missjøjack attatck kan ja få din aoutograf?????
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj din lusbeklädda illaluktande fittsvamp de får du inte svarade jag. Kan man inte få någon lugn och ro eller?? Här ska ja handla loppor så kommer en liten dräglande monsterflicka på 10 år med mustach och ber om aoutograf. Jag tveka inte att dra kniv hon ville ju uppenbarligen råna mig så jag döda hon i självförsvar med en kort bajonettstöt mot strupen.... ondskan slog i backen med ett dunst och efter kommer odjurets morsa springandes ..... diablo diablo skriker hon till mig. Eftersom jag e oerhört känd e jag alltid på min vakt, jag rykte av snöret till överfallslarmet för att sedan snabbt fatta tårgasen som jag pressa ut två rediga salvor rätt i hennes ondskefulla satansögon. Hon skrek av smärta och eftersom jag e en man av heder så kunde jag inte låta henne lida. Med ett snabbt knyckt var nacken separerad från huvudet och hon kunde börja sin resa mot helvettes eldar. Polisen hade lite svårt att förstå min berättelse så jag gav dom en check ochsa att vi tar det en annan gång. Denna hemska händelse har givitvis satt sina spår, kommer jag våga visa mig igen???? Kommer jag våga blogga? Jag vet inte.... det enda jag vet är att jag e rädd, jag e så jävla rädd. Tillägnar denna låten till den lilla fittan som gör att jag knappt vågar kolla mig i spegeln längre!!!!!!

//Jack Attack


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Jack...du er faen meg mongolid! og det jævla ekle bildet ditt? Hva er det du har i kjeften?:S



Kram Klatremusen ;)

2010-06-15 @ 09:39:28
URL: http://www.mangopeach1.blogg.no
Postat av: Jack

Haha ja jag vet :-P sån man e vetty :P haha det e sperma jag har i munnen :D hahaha nej då jag borstar tänderna hahah



Kram JackAttack ;-)

2010-06-15 @ 10:29:44
URL: http://jfstationen.blogg.se/
Postat av: "Fastra S"

Du måste ha det stressigt, Jack!! Hoppas det snart lugnar sig!!

Kram Simone

2010-06-15 @ 15:54:51
Postat av: Jack

hahah, ja du faster du ser ju mitt schema.... alla tror kändislivet är en dans på roser.... men icke :-P haha ;-)

kram faster!!!!!

2010-06-15 @ 17:30:31
URL: http://jfstationen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0