Nordens Ark

hallöja blögga!

I dag har jag min kära kusin Ann, min kära kusin Tim, Joel och lille Liam varit på Nordens Ark!
De var en lustig dag måntro såg lite djur å så hehhehehe.

Här kommer lite bilder osvosv.

Först då har vi två små kissemissar!
Detta var innan vi for iväg, min broder och hans girlfriend hämtade
morris den oranga katta för den är deras nu!



Här är Liam go och glad innan färden


Här är två pöjkar goe å glade innan färden


Här sitter dom och ska höppe rakt i höt!


Här ska även Jenta höppa ner i höt!


Hejhej leoparden!


heheh ja de var juu lide bilder iaf!
Nu vill jag även tala om att jag är väldigt väldigt ensam denna fredagskväll....
Ingen som vill va med mig så får sitta här själv och glo!
Men sån tur var snodde jag med mig en hund ute från ammenäs förut ;)
Nu ligger hon här i min säng och väntar på mig så vi kan goseligosa!




Det var allt från övergivna Jenta.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0