Sol

Hejsan alla vänner! I dag har det varit en underbart vacker dag här i UA Stad.
Klarblå himmel och sol sol och mera sol.
Min dag började med att jag steg upp ur sängen tog bila till jobbet och jobba två timmar.
Sen åkte jag ut och hämtade Ann och Liam så begav vi oss rätt ut till beachen :)
Det var så himla schööönt att bara ligga där på den ljuvliga sandstranden!
När vi hade legat där i sisådär cirkus 3 timmar begav vi oss till Smedseröd och softa loss änna.
Åt lite goda fröiga mackor me tomat och ost som Ann fixade i hop på nolltid!
Nu är jag med Annelie Peanes, hon ligger i sängen och glor medans jag surfer loss här på nätet ;)

Nu fick jag iväg här...

Ha de gött alla!

 


/Jenta på JFstationen


Kommentarer
Postat av: Ylvaa

Haha fan va nice blogg ni har haha den är asa roligt! :D Peeeeeace

2010-06-17 @ 20:48:07
Postat av: Frittan

Nejmen tackar Ylva, har du också någon blogg man kan kolla in eller?

2010-06-17 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0